مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-12پزشكي

تشدید پایش آبگیرها و تالاب های کرمانشاه برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تشدید پایش در آبگیرها و تالاب های استان برای مقابله با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان خبر داد.

- تشدید پایش آبگیرها و تالاب های کرمانشاه برای مقابله با "آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان" ایسنا/کرمانشاه رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تشدید پایش در آبگیرها و تالاب های استان برای مقابله با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان خبر داد.

علیرضا حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایش آبگیرها و تالاب های استان از نظر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، اظهار کرد: این پایش ها معمولا در نیمه دوم سال و با توجه آغاز مهاجرت پرندگان آزادپرواز در فصل سرد سال تشدید می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به شناسایی چند کانون بیماری در استان در دهه اول بهمن ماه، رصد و پایش محل فرود و استراحت این پرندگان بیشتر شده که به همین منظور اکیپ های شبکه دامپزشکی استان با همراهی کارشناسان حفاظت محیط زیست اقدام به رصد و پایش کلیه آبگیرها و تالاب های سطح استان می کنند.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: آبگیر ها و تالاب ها، روستاها، واحدهای صنعتی پرورش طیور و نیز کشتارگاه های طیور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید پایش آبگیرها و تالاب های کرمانشاه برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

تشدید پایش آبگیرها و تالاب های کرمانشاه برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان