مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-12فرهنگي

آیین رونمایی از پوستر و فراخوان دومین «جشنواره فیلم کرمان» برگزار شد


آیین رونمایی از پوستر و فراخوان دومین جشنواره فیلم کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از سینماگران و هنرمندان حوزه سینمای استان، - آیین رونمایی از پوستر و فراخوان دومین جشنواره فیلم کرمان برگزار شد ایسنا/کرمان آیین رونمایی از پوستر و فراخوان دومین جشنواره فیلم کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از سینماگران و هنرمندان حوزه سینمای استان، امروز 23 بهمن ماه در کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم بیان کرد: اولین دوره جشنواره فیلم کرمان سال گذشته به همت خانه هنرمندان، خانه سینما و همه تلاشگران این عرصه رقم خورد.

هر رویدادی که برگزار می شود تا در بستر و ریل خودش قرار گیرد و به جریانی تیدیل شود زحمات زیادی نیاز دارد و هنوز در آغاز کار هستیم و به تلاش، همکاری و همت هنرمندان در این عرصه نیاز است.

وی با بیان اینکه استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه فیلم سازی و سینما دارد، گفت: در حوزه آموزش، افزایش سرانه زیرساخت ها، تربیت و آموزش فیلم سازان مطرح و فعال، وضعیت استان قابل مقایسه با گذشته و قبل از انقلاب نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشارد اسلامی استان تصریح کرد: زحمات زیادی کشیده شده تا به این مرحله برسیم اما هنوز تا وضعیت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از پوستر و فراخوان دومین «جشنواره فیلم کرمان» برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر و فراخوان دومین «جشنواره فیلم کرمان» برگزار شد