مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-12ورزشي

اعمال محدودیت های ورزشی جدید در کرمانشاه


به گفته معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه، بدنبال تشدید شیوع بیماری کرونا در استان، در اکثر شهرستانها محدودیت های ورزشی اعمال می شود.

- جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورود کرمانشاه به موج ششم کرونا و شیوع سویه امیکرون در استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید کرونایی در استان، به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و جامعه ورزشی برخی محدودیت های ورزشی اعمال می شود.

وی ادامه داد: در این راستا در هشت شهرستان قرمز کرونایی استان یعنی کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، گیلانغرب، سنقر و کلیایی، روانسر، هرسین و سرپلذهاب تنها رشته های ورزشی که در مشاغل گروه یک قرار دارند، مجاز به فعالیت خواهند بود.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: تنها رشته های انفرادی و رشته هایی که در فضای باز فعال هستند مانند کوهنوردی، گلف، موتورسواری، قایقرانی، سوارکاری، دوومیدانی، تیروکمان، تیراندازی، دوچرخه سواری، تنیس خاکی و.

در این شهرستانها مجاز به فعالیت هستند.

به گفته این مسئول، در این هشت شهرستان باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام، استخرهای سربسته و رشته های پربرخورد مجاز به فعالیت نیستند.

وی تاکید کرد: در شهرستانهای نارنجی استان که شامل چهار شهر پاوه، جوانرود، صحنه و قصرشیرین می شود، علاوه بر رشته های گروه یک، رشته های گروه دوم شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ورزشی جدید در کرمانشاه

اعمال محدودیت های ورزشی جدید در کرمانشاه