مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-12اقتصادي

احداث 2 مجتمع پتروپالایشی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از انعقاد قراردادی برای احداث دو مجتمع پتروپالایشگاهی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 200 میلیون دلار با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و پیش بینی حضور دو پتروشیمی دیگر تا پایان امسال در این منطقه خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از انعقاد قراردادی برای احداث دو مجتمع پتروپالایشگاهی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 200 میلیون دلار با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و پیش بینی حضور دو پتروشیمی دیگر تا پایان امسال در این منطقه خبر داد.

احسان انصاری شنبه 23 بهمن در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه احداث 2 مجتمع پتروپالایشگاهی، از اقدامات توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی لامرد محسوب می شود، ابراز امیدواری کرد که این اقدام منجر به تحول و رونق در تولید و اشتغال شهرستان لامرد و جنوب فارس شود.

او با اشاره به ارزش تقریبی 20 هزار میلیارد ریالی قراردادهای توسعه زیرساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، عنوان کرد: این میزان سرمایه گذاری در پروژه های زیرساخت منطقه انجام شده که از جمله آن ها می توان به عملیات اجرایی احداث زیرساخت های سیویل، احداث خط انتقال برق 132 کیلو ولت، احداث سوله انبار گمرک و سوله انبار منطقه و هم چنین نصب و راه اندازی باسکول دوم منطقه ویژه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 2 مجتمع پتروپالایشی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

احداث 2 مجتمع پتروپالایشی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد