مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-12سياسي

دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است


سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت الهی است، گفت: تحریم اقتصادی و تحریم تامین امکانات نظامی و دفاعی علیه ایران شکل گرفته و دشمنان برای براندازی نظام مقدس انقلاب اسلامی بسیج شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهیدستاری در جمع فرماندهان و دانشجویان اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین نعمت الهی در عصر ما است و شکر این نعمت، همه نعمت‍ها را بر ما افزون خواهد کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سربلندی، عزت و افتخار در منطقه و جهان رسیده به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه و الهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  بوده است.

سردار شکارچی خطاب به دانشجویان دوره معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: شما دانشجویان همچون ستارگان درخشان انتخاب شده‍اید تا جهادگر فی سبیل الله باشید.

وی اضافه کرد: شما دانشجویان نیروی الهی هوایی سرباز نائب امام زمان (عج) هستید و این نعمت بسیار بزرگی است تا در یک ارتش انقلابی و ولایی از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع  و زمینه ظهور امام عصر (عج )را فراهم کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است

دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است