مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-12پزشكي

پیش بینی بالقوه برای پیش یائسگی


نتایج تحقیق جدید بر اساس تجزیه و تحلیل آنتی بادی به نام گلیکوم ایمنوگلبولین G (IgG ) نشان داده است که زنان در دوره قبل از یائسگی به طور قابل توجهی سریعتر پیر می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیق جدید بر اساس تجزیه و تحلیل آنتی بادی به نام گلیکوم ایمنوگلبولین G (IgG ) نشان داده است که زنان در دوره قبل از یائسگی به طور قابل توجهی سریعتر پیر می شوند.

این یافته پتانسیل استفاده از ترکیب گلیکوم IgG را به عنوان پیش بینی کننده اولیه برای پیش یائسگی نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال اکسپرس، گروهی از محققان آزمایشگاه تحقیقاتی ژنوس گلیکوساینس در زاگرب کرواسی، یائسگی و سلامت نیوزون در استراتفورد آون و کالج کینگ لندن انگلستان حدود 2000 زن را به مدت 15 سال پیگیری و گلیکان IgG آنان را چندین بار در این دوره آنالیز کردند.

گلیکان IgG که به عنوان گلیکوم ایمونوگلوبولین G شناخته می شود یک آنتی بادی فراوان است و نشان داده شده که نشانگر سلامتی یک فرد است.

محققان ترکیب گلیکوم IgG را در 5080 نمونه از 1940 زن در دوره انتقال آنان از قبل از یائسگی (پیش یائسگی) به یائسگی تجزیه و تحلیل کردند.

بسیاری از این نمونه ها از بزرگ ترین مرکز ثبت دوقلوهای بزرگسالان در بریتانیا (TwinsUK) که توسط محققان کالج کینگ لندن هدایت می شود، گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بالقوه برای پیش یائسگی

پیش بینی بالقوه برای پیش یائسگی