مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-12اقتصادي

انواع چمن مصنوعی


آسیاچمن تولید کننده چمن مصنوعی ورزشی و تزیینی با تکنولوژی برتر هلند و با تضمین ماندگاری چمن ها بیش از 10 سال، آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز برای اجرای پروژه های سبزشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به جذابیت تک تک عناصر اطراف تان اهمیت می دهید، مطمئناً نمی توانید از دنیای خارق العاده چمن مصنوعی چشم پوشی کنید.

برای این که بتوانید از زیبایی ها و مزیت های این محصول سبز نهایت استفاده را ببرید، بهتر است در بازار چمن مصنوعی به دنبال بهترین کیفیت و دوام و ماندگاری باشید.

حالا می توانید چشم های خود را به روی سرسبزی این چمن ها باز کنید و از حس بی نظیر آن سرشار لذت شوید.

چمن مصنوعی تزیینی کاربرد این چمن ها بسیار متنوع است و هر کسی بنا بر خلاقیت و سلیقه خود می تواند نمایی از زیباترین طبیعت سبز را با چمن مصنوعی در معرض نمایش بگذارد، از پشت بام (روف گاردن) گرفته تا تراس و بالکن، حیاط، مهد کودک، مدارس، محوطه ویلا، آرایشگاه ها، باغ تالار، هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و غیره.

چه چمن مصنوعی تزیینی مناسب این کاربردهاست؟ چمن هایی هم چون چمن مصنوعی یاس 8 میل، چمن مصنوعی فیروزه 11 میل و چمن مصنوعی صدف 25 میل همگی می توانند گزینه های بی نظیری برای نصب در مکان های مختلف به منظور تزیین و دکوراسیون محسوب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع چمن مصنوعی

انواع چمن مصنوعی