مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-12سياسي

مردم بام ایران در حفاظت از دستاوردهای انقلاب کوتاهی نخواهند کرد


مردم همیشه در صحنه استان در حفاظت و صیانت از دستاوردها و ارزش ها، آرمان ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مردم ولی نعمت مسئولان در جامعه اسلامی هستند و ما مسئولان باید تمام تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم و کسب رضایت آن ها که رضایت خدای سبحان را در پی خواهد داشت به کار گیریم.

امروز که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی روبرو هستند باید حل مشکلات دغدغه جدی ما مسئولان باشد و تحقق اقتصاد مقاومتی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را مورد توجه قرار دهیم.

در عین حال جهاد تبیین نیز باید مستمر باشد و در کنار خدمات و وظایفی که باید انجام دهیم و قدردان اعتماد مردم و آرمان های جمهوری اسلامی ایران باشیم، باید شبانه روز خدمت گذار مردم بوده و با ابزارهای رسانه ای و خلاقیت های مختلف، ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کرده و دستاوردهای بزرگ و خدمات را به مردم ارائه دهیم و جاهایی که مانع وجود دارد نیز صادقانه و با شفافیت با مردم مطرح کنیم و تلاش کنیم موانع را برطرف کنیم چراکه مردم نشان دادند هر جا مسئولین، صادق باشند و مشی مردمی داشته باشند به آنها فرصت خدمتگذاری می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بام ایران در حفاظت از دستاوردهای انقلاب کوتاهی نخواهند کرد

مردم بام ایران در حفاظت از دستاوردهای انقلاب کوتاهی نخواهند کرد