مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-12سياسي

اتاق فکر گردشگری استان کرمان تشکیل شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از تشکیل اتاق فکر گردشگری در این استان خبر داد و گفت: در این اتاق فکر مدیران خلاق، سازمان های مردم نهاد، - کارآفرینان موفق صنعت گردشگری و همچنین اساتید دانشگاه، جوانان و افراد صاحب نظر عضویت خواهند داشت.

فریدون فعالی در نخستین نشست اتاق فکر استان کرمان اظهار کرد: بهره گیری از تجربیات و مهارتها، بازجذب نخبگان گردشگری و استفاده از ظرفیت افراد ایده پرداز و نوآور، تبادل افکار، بیان آرا، عقاید و همچنین تصمیم سازی و ارائه راهکارهای خلاقانه عملی در راستای بهبود فرایندهای موجود به ویژه در دوران پسا کرونا از اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری استان کرمان به شمار می رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر صنعت گردشگری کرمان با مسایل و مشکلات متعددی دست به گریبان است افزود: باید با اشتراک گذاری تجربیات و مهارت ها راهکارهای مناسب برای عبور از این مسایل اتخاذ و در سطح ملی و استانی به مدیران تصمیم ساز ارائه و پیشنهاد شود.

وی با اشاره به اینکه درهای اتاق فکر گردشگری کرمان بر روی صاحبان فکر و نوآوری باز است بیان کرد: بدون شک در این اتاق به نقش و ظرفیت نخبگان در گفتمان گردشگری استان کرمان بیش از گذشته توجه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فکر گردشگری استان کرمان تشکیل شد

اتاق فکر گردشگری استان کرمان تشکیل شد