مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-12اقتصادي

شبکه برق 33 روستای حوزه برق شمال سنندج اصلاح شد


در نیمه دوم سال جاری شبکه فشارضعیف 33 روستای اموربرق شمال سنندج اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

- ایسنا/کردستان مدیر امور برق شمال سنندج گفت: در نیمه دوم سال جاری شبکه فشارضعیف 33 روستای اموربرق شمال سنندج اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

آزاد حسینی، گفت: به منظور حذف شبکه های فرسوده، افزایش ضریب ایمنی شبکه، ایجاد مبلمان شهری و روستایی و استاندارد سازی شبکه، پروژه تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار مطابق باچشم انداز تعیین شده درحال اجرا است.

وی افزود: در نیمه دوم سال جاری تاکنون شبکه سیم مسی 33 روستای امور برق شمال سنندج با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 100میلیون ریال اصلاح و به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

مدیر امور برق شمال سنندج بیان کرد: از 117روستای موجود درحوزه برق شمال سنندج تاکنون شبکه سیم مسی 45 روستای این امور در شهرستان سنندج به طور کامل اصلاح و بهسازی شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه همزمان با اجرای این طرح تیرهای فرسوده روستایی نیز تعویض و یا جابه جا شد، افزود: از ابتدای اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در حوزه برق شمال سنندج تاکنون کل شبکه شهری اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است و روند اصلاح و بهینه سازی شبکه فرسوده روستایی نیز به صورت جدی تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق 33 روستای حوزه برق شمال سنندج اصلاح شد

شبکه برق 33 روستای حوزه برق شمال سنندج اصلاح شد