مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-12اقتصادي

برنج کیلویی 80 تومان با نرخ حداکثر40 تومان از کشاورز خریداری شده است


نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنجی که امروز در بازار با نرخ کیلویی 80 تومان عرضه می شود حداکثر کیلویی 40 تا 45 تومان از کشاورز خریداری شده و در این میان دلال ها هستند که با بالا بردن قیمت سود بیشتری کسب می کنند.

- نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنجی که امروز در بازار با نرخ کیلویی 80 تومان عرضه می شود حداکثر کیلویی 40 تا 45 تومان از کشاورز خریداری شده و در این میان دلال ها هستند که با بالا بردن قیمت سود بیشتری کسب می کنند.

رسول فخری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به گرانی برنج ایرانی در بازار، بیان کرد: قیمتی که امروز برنج در بازار عرضه می شود با قیمتی که محصول از کشاورز خریده می شود تفاوت چشمگیری دارد.

متاسفانه یکی از ضعف ها به نظام توزیع بازمی گردد که در زمان برداشت محصول توسط کشاورز توزیع به نحوی صورت می گیرد که برنج با حداقل قیمت از کشاورز خریده شود و کشاورز از کمترین ارزش افزوده برخوردار می شود اما پس از آنکه برنج از دست کشاورز خارج شد پای دلالان باز شده و هر طور که می خواهد قیمتگذاری می کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر یکی از ظلم های تاریخی که به کشاورزان استان گیلان شده است عدم تخصیص اعتبارات برای مکانیزه کردن کشاورزی در سطح استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج کیلویی 80 تومان با نرخ حداکثر40 تومان از کشاورز خریداری شده است

برنج کیلویی 80 تومان با نرخ حداکثر40 تومان از کشاورز خریداری شده است