مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-12سياسي

احداث 41 کیلومتر سیل بند توسط سپاه در مناطق سیل زده جنوب کرمان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از احداث 41 کیلومتر سیل بند توسط دستگاه های مهندسی سپاه در شهرستان های سیل زده رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان در جنوب کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان سیل منطقه جنوب استان به طور خاص شهرستان های رودبار، قلعه گنج و منوجان با هماهنگی فرمانده کل سپاه و نیاز مردم مقرر شد که حدود یک ماه دستگاه های مهندسی سپاه و رده های مختلف سپاه در منطقه فعال شوند.

وی عنوان کرد: قرارگاه خاتم، قرارگاه قدس، هوافضای سپاه، تیپ 38 ذوالفقار، تیپ دوم صاحب الزمان، سپاه ثارالله، بسیج سازندگی و لشکر 41 ثارالله با مسئولیت معاونت مهندسی لشکر 41 ثارالله که کار زدن سیلاب و دژ را توجیه بود کار را در سه شهرستان سیل زده جنوب کرمان که به طور ویژه در منطقه جازموریان و زهکلوت که مورد خسارت بالای سیلاب قرار گرفت، شروع کردند.

سردار معروفی افزود: در این منطقه 20 سستگاه ماشین آلات مهندسی سپاه مستقر است و تا این لحظه 41 کیلومتر سیلاب فقط احداث شده در سه شهرستان که در منطقه رودبار 25 کیلومتر سیل بند احداث شده و بخش زیادی را در این منطقه به تعمیر و بازسازی سیل بندها و جاده ها انجام دادیم و نزدیک 200 ساعت دستگاه ها در بازگشایی مسیر رودخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 41 کیلومتر سیل بند توسط سپاه در مناطق سیل زده جنوب کرمان

احداث 41 کیلومتر سیل بند توسط سپاه در مناطق سیل زده جنوب کرمان