مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-12سياسي

افتتاح بزرگترین سیلوی ذخیره مواد معدنی و کلنگ زنی پتروشیمی در پارسیان


بزرگترین سیلوی ذخیره مواد معدنی و ترمینال سالکو و سومین پتروشیمی در پارسیان با حضور استاندار هرمزگان و نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس افتتاح و کلنگ زنی شد.

- ، در بیست و یکم بهمن ماه 1400 با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس و مدیران شهرستانی جشن پایان رکود با افتتاح ترمینال سالکو و کلنگ زنی سومین پتروشیمی پارسیان و چهار پروژه زیربنایی در منطقه ویژه پارسیان برگزار شد.

پیشرفت منطقه ویژه پارسیان در سه ماهه گذشته ملموس است استاندار هرمزگان با اشاره به ملموس بودن تغییرات و قابل توجه بودن میزان اعتبارات جذب شده منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: رویکرد مدیریت فعلی به واقعی سازی فعالیت ها، افتتاحیه ها و پیشرفت واقعی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان منتهی می شود.

مهدی دوستی در آیین افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه بزرگ زیربنایی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، با اشاره به اتحاد و همدلی موجود بین ارکان مختلف دولت، نمایندگان مردم و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، اظهار کرد: این اتحاد و وحدت، نوید دهنده آینده روشنی برای استان هرمزگان و مردم شریف این منطقه است.

وی اضافه کرد: آنچه که از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) استنباط می شود این است که پیشرفت توام با عدالت وابسته به مردم است و امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین سیلوی ذخیره مواد معدنی و کلنگ زنی پتروشیمی در پارسیان

افتتاح بزرگترین سیلوی ذخیره مواد معدنی و کلنگ زنی پتروشیمی در پارسیان