مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-12سياسي

انتخاب اشکذر یزد به عنوان شهرستان برتر در طرح ملی فهما 1400


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از انتخاب شهرستان اشکذر به عنوان شهرستان برتر کشور در سطح ملی فهما 1400 خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از انتخاب شهرستان اشکذر به عنوان شهرستان برتر کشور در سطح ملی فهما 1400 خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری با اشاره به برگزاری طرح ملی فهما 1400 گفت: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بود که در سال جاری برگزار شد و کانون های مساجد با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: خوشبختانه امسال نیز همچون دو دوره گذشته شاهد درخشش کانون های مساجد استان در این طرح ملی بودیم و شهرستان اشکذر توانست در بین شهرستان های شرکت کرده در این طرح، پس از شهرستان های بروجن از استان چهار محال و بختیاری به عنوان شهرستان دوم کشور در سطح اول کشوری قرار بگیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: در کل تعداد 429 شهرستان در سطح ملی فهما 1400 شرکت کردند که بر اساس ارزیابی ها تعداد 18 شهرستان بر اساس سطح بندی در 5 سطح انتخاب شدند که شهرستان اشکذر در سطح اول و رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

وی گفت: این سطح همچنان در مرحله ارزیابی قرار دارد که به صورت مرحله ای استان، شهرستان، منطقه، کانون های برتر انتخاب می شوند و توسط س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اشکذر یزد به عنوان شهرستان برتر در طرح ملی فهما 1400

انتخاب اشکذر یزد به عنوان شهرستان برتر در طرح ملی فهما 1400