مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-12پزشكي

راه اندازی بخش تنفسی مستقل در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان


رییس مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان از آغاز به کار بخش تنفسی مجزا و مستقل برای بیماران تنفسی در این بیمارستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان از آغاز به کار بخش تنفسی مجزا و مستقل برای بیماران تنفسی در این بیمارستان خبر داد.

دکتر الهام سنیسل بچاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو دستور وزارت بهداشت و پیگیری رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، کلینیک و اورژانس تنفسی مستقل برای خدمت رسانی به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در اورژانس بیمارستان آیت الله طالقانی همواره تجمع و ازدحام بیماران به دلیل افزایش روز افزون موارد بیماری کووید - 19 قابل توجه بود و گاه با کمبود تخت برای ارائه خدمت مواجه بودیم که در مواردی امکان حفظ فاصله اجتماعی ایمن میان بیماران عادی و کرونایی تقلیل پیدا می کرد.

بچاری گفت: بیماران مشکوک به کرونا و افرادی که علائمی مانند، تب، سردرد، دردهای عضلانی، تنگی نفس، آبریزش بینی و ضعف و بی حالی دارند، ابتدا باید به تریاژ تنفسی که مستقل از تریاژ فعلی بیمارستان است، مراجعه کنند تا بررسی اولیه آنها صورت پذیرد.

وی افزود: این بیماران همانند سایر بیماران به پنج سطح طبقه بندی می شوند، سطح یک تا سه بیمارانی هستند که نیازمند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش تنفسی مستقل در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان

راه اندازی بخش تنفسی مستقل در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان