مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-12اجتماعي

اهدای علوفه نذری برای تعلیف آهوان دشت «سهرین»


رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از اهدای یک کامیون علوفه توسط یکی از اهالی منطقه برای تعلیف آهوان دشت سهرین خبر داد.

- عابس لطفی، رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فردی از خیرین و دوستداران محیط زیست با تاسی از امام مهربانی ها امام رضا (ع) که ضامن آهو شده بودند، در راستای حمایت از آهوان دشت سهرین یک کامیون علوفه اهدا کرده است.

رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه این اقدام به منظور تامین بخشی از علوفه زمستانی این گونه منحصر بفرد انجام شده است، افزود: آهوان دشت سهرین تنها بازماندگان آهوی شمالغرب کشور هستند.

وی افزود: این میزان علوفه ظهر روز گذشته با حضور رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش و ماموران پرتلاش اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، تحویل پاسگاه محیط بانی شد.

لطفی ضمن تقدیر و تشکر از نیت و عمل خداپسندانه این خیر بزرگوار خاطر نشان کرد: امیدواریم این اعمال نیک و خدا پسندانه در بین اقشار مخلتف جامعه تسری د و به یک سنت حسنه تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای علوفه نذری برای تعلیف آهوان دشت «سهرین»

اهدای علوفه نذری برای تعلیف آهوان دشت «سهرین»