مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-12اقتصادي

قبر قفل شده و مخفی در باغ رضوان اصفهان نداریم


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تمام لایه ها در فازهای باغ رضوان باز و شفاف شده، گفت: این قول را به مردم می دهم که در این دوره هیچ قبری را رزرو نمی کنیم و تمام قبور رزرو و یا قفل شده را احصا کرده و در اختیار مردم قرار می دهیم.

- آرامستان آخرین منزلگاه هر انسانی در این سرای فانی است، تنها جایی که در آن تفاوتی میان فقیر و غنی، زن و مرد، پیر و جوان، مسئول و غیر مسئول و .

وجود ندارد.

اگرچه حالا چندسالی است پای ظواهر به آرامستان باغ رضوان اصفهان نیز باز شده و تقاضا برای دفن اموات در فازهای اول آرامستان، باعث تفاوت میلیونی قیمت قبور شده است.

تفاوت بین فازها و قطعات در آرامستان باغ رضوان اصفهان موضوع جدیدی نیست و دفن اموات در قطعات اول فاز یک آرامستان سال هاست برای برخی شهروندان تبدیل به موضوع مهمی شده، درحالی که افزایش تقاضا و به تبع افزایش قیمت قبور در این قطعات باعث شده در دوره های گذشته برخی از قبور رزرو شود تا به قیمت بالاتر و یا افراد خاص به فروش برسد.

علی حاجیان، مدیرعامل جوان سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اما به شهروندان وعده می ‍دهد در دوران مدیریت او نه تنها هیچ قبری رزرو نمی شود، بلکه تمام قبور رزرو و یا قفل شده احصا می شود و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبر قفل شده و مخفی در باغ رضوان اصفهان نداریم

قبر قفل شده و مخفی در باغ رضوان اصفهان نداریم