مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-12اقتصادي

واگذاری مدیریت بیش از 52 هزار هکتار از مراتع کردستان به بهره برداران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: امسال 36 طرح به وسعت 52 هزار و 732 هکتار از مراتع این استان با هدف حفظ و احیاء مراتع و مدیریت اصولی به نمایندگان مرتع داران و بهره برداران واگذار شد.

- سعدی نقشبندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تاکنون با هدف حفظ و احیاء مراتع و مدیریت اصولی بیش از 222 سامانه عرفی از مراتع استان با مساحت حدود 496 هزار و 730 هکتار به بهره برداران واگذار شده است.

وی اضافه کرد: تا زمانی که مشارکت مردم و بهره برداران وجود داشته باشد مدیریت مراتع و عرصه های منابع طبیعی دچار مشکل نمی شود و این مهم یکی از اولویت های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان اظهار داشت: بدون تردید مجریان طرح های مرتعداری و بهره برداران عرصه های منابع طبیعی مهم ترین و موثرترین نقش را در حفاظت از مراتع به عهده دارند و در راستای حفاظت، صیانت و احیای مراتع، احاله مدیریت طرحهای مرتعداری این استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان ادامه داد: بر اساس سیاست های ابلاغی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، تمامی دارندگان پروانه چرا تا پایان سال 1400 باید طرح مرتع داری تهیه کنند زیرا پروانه های چرای دام صادره برای افراد واجد شرایط، مجوز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مدیریت بیش از 52 هزار هکتار از مراتع کردستان به بهره برداران

واگذاری مدیریت بیش از 52 هزار هکتار از مراتع کردستان به بهره برداران