مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-12ورزشي

امید آفرینی وظیفه تمام دغدغه مندان انقلاب است


همت و کار مضاعف، دغدغه ویژه دولت سیزدهم در تمامی سطوح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی غفوری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر الوند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد روحیه امیدآفرینی و پیشگیری از مایوس کردن مردم گفت: همت، کار مضاعف و حضور میدانی مدیران به منظور حل مشکلات مردم دغدغه اصلی دولت در تمامی سطوح است و در شهرستان البرز نیز این موضوع مهم در دستور فعالیت ها جهت حل مشکلات عموم قرار گرفته است.

  وی شهرستان البرز را در تمامی ابعاد کشاورزی، صنعتی و ورزشی سرآمد دانست و گفت: ظرفیت های زیادی در سطح شهرستان وجود دارد و تا کنون پیشرفت های خوبی هم در مسیر بهبود ارتقاء جایگاه شهرستان البرز صورت گرفته است.

   غفوری افزود: در حوزه تامین اجتماعی و اشتغال با افزایش 6 درصدی بیمه شدگان اجباری، در حوزه صنعت احیا 24 واحد راکد، در حوزه کشاورزی با بهره مندی از مرغوب ترین زمین های کشاورزی و در بخش ورزش با معرفی مدال آوران  بین المللی و ملی اقدامات مطلوبی جهت بهبود وضعیت و جایگاه شهرستان صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز تصریح کرد: دولت سیزدهم دولتی میدانی است و با هدف کار مضاعف فعالیت خود را دنبال می کند و ریاست آن مجدانه پیگیر حل مشکلات مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید آفرینی وظیفه تمام دغدغه مندان انقلاب است

امید آفرینی وظیفه تمام دغدغه مندان انقلاب است