مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-12اقتصادي

منطقه ویژه پارسیان قطب جدید نفت و گاز ایران است


منطقه ویژه پارسیان قطب جدید نفت و گاز ایران است و سرمایه گذاران در این منطقه هیچگونه نگرانی از بابت تامین خوراک توسط وزارت نفت نخواهند داشت.

- ایسنا/هرمزگان معاون برنامه ریزی وزارت نفت گفت: منطقه ویژه پارسیان قطب جدید نفت و گاز ایران است و سرمایه گذاران در این منطقه هیچگونه نگرانی از بابت تامین خوراک توسط وزارت نفت نخواهند داشت.

هوشنگ فلاحتیان صبح امروز (23 بهمن ماه) در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، بیان کرد: نزدیکی منطقه ویژه پارسیان به منابع گازی و نفتی پارس جنوبی یک مزیت منحصر بفرد برای پارسیان است.

از این رو این منطقه قطب جدید پتروشیمی و نفت و گاز کشور است.

معاون وزیر نفت ضمن بازدید از روند احداث مجتمع های پتروشیمی مبنا و پتروشیمی سروش انرژی و بندر پارسیان با تاکید بر جایگاه استراتژیک این منطقه، افزود: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان بهترین منطقه برای توسعه و رشد صنعت پتروشیمی محسوب می شود و در این راستا وزارت نفت، علاقمند به سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران در این منطقه ویژه اقتصادی است.

وی عنوان کرد: با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای احداث پتروشیمی در منطقه ویژه پارسیان، خوراک متانول و پروپان به پارسیان منتقل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه پارسیان قطب جدید نفت و گاز ایران است

منطقه ویژه پارسیان قطب جدید نفت و گاز ایران است