مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-12سياسي

بررسی همکاری ایران و چین در اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی پیشرفت


اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دوشنبه هفته آینده میزبان یازدهمین نشست برای بررسی همکاری های علمی و فناوری ایران و چین به صورت مجازی است.

- اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دوشنبه هفته آینده میزبان یازدهمین نشست برای بررسی همکاری های علمی و فناوری ایران و چین به صورت مجازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در پی امضای قرارداد همکاری ایران و چین در نشستی که در تاریخ 25 بهمن ماه با حضور رییس و اعضای اندیشکده چرخه نوآوری برگزار خواهد کرد به بررسی ابعاد علمی و فناوری این قرارداد خواهد پرداخت.

در این نشست دکتر حسین سالارآملی، قائم مقام بین الملل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به تبیین شرایط کنونی همکاری های علمی و فناوری ایران و چین و آخرین تحولات در این زمینه خواهد پرداخت.

همچنین در این نشست میترا امین لو دبیر انجمن مدیریت فناوری و نواوری ایران با موضوع بازنگری سیاست ها و قوانین الزام توسعه همکاری های فناورانه چین عفت نوروزی مدیر گروه مطالعات بین الملل علم و فناوری با موضوع شناسایی انواع ساز و کارهای همکاری علمی و فناورانه با کشور چین به ایراد سخن خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی همکاری ایران و چین در اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی پیشرفت

بررسی همکاری ایران و چین در اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی پیشرفت