مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 08:222022-02-12دانش

نقش مهم اساتید در افزایش خودباوری دانشجویان


عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به نقش مهم اساتید در افزایش خودباوری دانشجویان توضیح داد: اساتید و اعضای هیات علمی باید نسبت به اهمیت تعامل با دانشجویان آگاه باشند زیرا به طور قطع، - تعامل موثر میان اساتید و دانشجویان می تواند در ایجاد حس تعلق میان دانشجویان و اساتید تاثیرگذار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضوان حکیم زاده، عضو هیات علمی گروه برنامه ریزی درسی و آموزشی دانشگاه تهران در برنامه سیمرغ (شبکه اینترنتی دانشگاه تهران)، با موضوع ایجاد تعلق و عملکرد تحصیلی دانشجویان/ نقش عوامل روانی و اجتماعی ، درباره عوامل موثر بر عملکرد تحصیلی دانشجویان گفت: تمامی فاکتورهای موثر بر عملکرد دانشجویان را باید با نگاهی جامع مورد بررسی قرار داد.

در گذشته، تنها فاکتورهای آموزشی مورد توجه قرار می گرفتند اما اکنون لازم است بررسی شود که چه عواملی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان تاثیر می گذارند.

وی با اشاره به پیشنه بررسی های انجام شده برای تشخیص عوامل موثر بر عملکرد تحصیلی دانشجویان اظهار کرد: پیش از این و در قالب یک تحقیق، افرادی که در سال های 79 و 80 دچار افت تحصیلی شده بودند، مورد بررسی میدانی قرار گرفتند.

موضوعی به نام یادگیری اجتماعی-هیجانی در سطح جهان به ویژه در دهه گذشته مورد توجه قرار گرفت چرا که عوامل روانی و اجتماعی در یادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم اساتید در افزایش خودباوری دانشجویان

نقش مهم اساتید در افزایش خودباوری دانشجویان