مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 08:072022-02-12پزشكي

نبود متخصص قلب ثابت در بیمارستان غرضی و نارضایتی بیماران


ملایر که فرمانداری ویژه محسوب می شود، زیبنده نیست که بیمارستان غرضی به عنوان یکی از مهمترین مراکز درمانی آن که شمار مراجعه کننده فراوانی دارد، - ایسنا/همدان ملایر که فرمانداری ویژه محسوب می شود، زیبنده نیست که بیمارستان غرضی به عنوان یکی از مهمترین مراکز درمانی آن که شمار مراجعه کننده فراوانی دارد، فاقد "متخصص قلب و عروق" باشد و بیماران مجبور باشند به سایر مراکز درمانی مراجعه کنند و یا بیماران بستری به مطب های شخصی عودت داده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ چند ماهی است که نبود متخصص قلب در بیمارستان 160 تختخوابی غرضی ملایر با شمار بیمه شدگان فراوان، به بدنه درمان شهرستان ضربه وارده کرده و سبب شده بیماران که غالباً بدحال نیز هستند، به مطب های خصوصی مراجعه کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان بیان اینکه مشکل کمبود پزشک متخصص قلب در بیمارستان غرضی در دست پیگیری و رفع شدن به صورت موقتی است، گفت: رایزنی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی همدان و شبکه بهداشت و درمان ملایر در زمینه بستن قرارداد 60 ساعته با پزشکان متخصص قلب در این شهرستان انجام شده و به زودی و به طور موقت کمبود پزشک برطرف می شود.

دکتر حسن عروتی موفق در گفت وگو با ایسنا، افزود: در سال های گذشته دکتر فراهانی متخصص قلب در بیمارستان غرضی ملایر مشغول به فعالیت بود اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود متخصص قلب ثابت در بیمارستان غرضی و نارضایتی بیماران

نبود متخصص قلب ثابت در بیمارستان غرضی و نارضایتی بیماران