مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 07:422022-02-12پزشكي

مردم باید دسترسی آسان و ارزان به اورژانس داشته باشند


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اختصاص امکانات و نیروی انسانی با رویکرد رسیدگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار دنبال می شود و مردم باید دسترسی آسان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، شاهین شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: اعتبار طرح های بهداشتی از ناحیه اعتبارات طرح تحول سلامت می باشد و مرکز توان بخشی شهید سلیمانی توسط ناحیه مقاومت بسیج تجهیز و آماده ارائه خدمت به معلولین شهرستان است.

وی افزود: این طرح ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستای مهرگرد در بخش وردشت در زمین به مساحت 485 متر در دوطبقه، ساختمان شبکه بهداشت و درمان سمیرم در زمینی به مساحت 2200 مترمربع در سه طبقه و مرکز توان بخشی شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج می باشد.

شیرانی بیان کرد: سه طرح خدماتی، درمانی و بهداشتی در سمیرم بااعتبار صد و سی و پنج میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید و در مرکز توان بخشی شهید سلیمانی تمامی خدمات توان بخشی به معلولین ارائه می شود و در مرکز جامع سلامت روستای مهرگرد بخش وردشت تمامی 50 روستای این بخش می توانند از خدمات شبانه روزی این مرکز استفاده کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در رسیدگی به مناطق محروم بیان کرد: اختصاص امکانات و نیروی انسانی نیز با همین رویکرد دنبال می شود و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید دسترسی آسان و ارزان به اورژانس داشته باشند

مردم باید دسترسی آسان و ارزان به اورژانس داشته باشند