مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 06:422022-02-12ورزشي

مسئول اصلی دوپینگ ورزشکار کیست؟/ شرط ساقط شدن تخلف تست مثبت


قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) با تاکید بر اینکه مسئول اصلی دوپینگ، ورزشکار است، گفت: با استناد به عدم آگاهی هیچ ورزشکاری نمی تواند از مسئولیت مطلقش در حوزه دوپینگ شانه خالی کند.

- قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) با تاکید بر اینکه مسئول اصلی دوپینگ، ورزشکار است، گفت: با استناد به عدم آگاهی هیچ ورزشکاری نمی تواند از مسئولیت مطلقش در حوزه دوپینگ شانه خالی کند.

فرزاد شارکی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با علت ممنوعیت دوپینگ در ورزش، اظهار کرد: حفظ سلامت ورزشکار و رعایت عدالت در ورزش 2 عامل اصلی ممنوعیت دوپینگ در ورزش به شمار می روند تا ورزشکاران بتوانند از استعداد ذاتی خود بدون کمک و استفاده از مواد نیروزا به حداکثر عملکرد خود برسند.

وی ادامه داد: مسئولیت ورزشکاران نکته مهمی است که از آن غافل هستند؛ هر فردی که به ورزش حرفه ای رو می آورد باید بداند که مسئولیت هایی دارد و نمی تواند از این مسئولیت ها شانه خالی کند.

در درجه اول هر ورزشکار حرفه ای باید دانش خود را در مورد دوپینگ در حد اعلاء افزایش دهد و از تمام مسائل ریز دوپینگ مطلع باشد و همواره برای اینکه مورد تست دوپینگ قرار گیرد، در دسترس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول اصلی دوپینگ ورزشکار کیست؟/ شرط ساقط شدن تخلف تست مثبت

مسئول اصلی دوپینگ ورزشکار کیست؟/ شرط ساقط شدن تخلف تست مثبت