مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 00:322022-02-11سياسي

ناگفته های ضرغامی از سیاست تا سینما و صداوسیما


عزت الله ضرغامی در چهل و سومین سالگرد انقلاب، درباره آزادی فضای مجازی، آرشیو محرمانه صدا و سیما، پخش دفاعیات خسرو گلسرخی، حلقه نازی آبادی و رابطه اش با سعید حجاریان، - رد صلاحیتش در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، اختلاف با آیت الله مهدوی کنی بر سر سریال میوه ممنوعه ، مداخله در سریال شهریار ، مخالفتش با جشنواره های خارجی فیلم و دیدار با عباس کیارستمی، حضورش در تسخیر لانه جاسوسی، مناظره های ریاست جمهوری و ماجرای راه اندازی 20:30 جزییاتی را شرح و توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعزت الله ضرغامی که بیش از پنج ماه است وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به پیشنهاد دولت سیزدهم و با رأی 262 نماینده مجلس بر عهده گرفته است، در برنامه تلویزیونی دستخط به عنوان شخصیتی رسانه ای و انقلابی دعوت شد تا درباره فعالیت هایش توضیح دهد.

او مسؤولیت های مختلفی از معاونت امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا معاونت سینمایی داشته و بعد در سازمان صداوسیما به عنوان معاون امور مجلس و استان ها مشغول به کار شده و دو دوره ریاست سازمان صداوسیما با حکم مقام معظم رهبری بوده است.

پس از آن عضو شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی شده و از همین رو، حرف های ناگفته زیادی دارد که به بخشی از آن ها در این گفت وگو پرداخته شده که در ادامه می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های ضرغامی از سیاست تا سینما و صداوسیما

ناگفته های ضرغامی از سیاست تا سینما و صداوسیما