مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 21:572022-02-11سياسي

شکوه فجر انقلاب در خراسان جنوبی / جشن ملی صلابت و اقتدار 22 بهمن 1400


همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران٬ مردم ولایتمدار خراسان جنوبی در 11 شهرستان، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب  شکوهمند اسلامی ایران٬  مردم ولایتمدار خراسان جنوبی در 11 شهرستان،  راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  را به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی در سراسر استان برگزار کردند.

به  دلیل شیوع گسترده سویه ویروس امیکرون و به منظور حفظ و صیانت از سلامت عمومی و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی، با حضور تمامی اقشار و صنوف مختلف مردمی در تمام شهرهای استان خراسان جنوبی برگزار شد.

علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری،  با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و سازمان فضای مجازی سراج راهپیمایی مجازی یوم الله 22 بهمن به آدرس اینترنتی www.

bahman1400.

ir  طراحی گردیده تا امکان حضور  در مراسم امسال از طریق فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم وجود داشته باشد.

تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روزهایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان، در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه فجر انقلاب در خراسان جنوبی / جشن ملی صلابت و اقتدار 22 بهمن 1400

شکوه فجر انقلاب در خراسان جنوبی / جشن ملی صلابت و اقتدار 22 بهمن 1400