مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-11فرهنگي

آغاز مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر


اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر با حدود 20 دقیقه تاخیر از زمان اعلام شده ( 18:30) ، با پخش سرود و قرائت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد.

- اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر با حدود 20 دقیقه تاخیر از زمان اعلام شده ( 18:30) ، با پخش سرود و قرائت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهلمین جشنواره فیلم فجر با اجرای محمد سلوکی آغاز شد که میهمانان، نامزدها، هنرمندان و عوامل فیلم ها به تدریج در حال ورود به مرکز همایشهای برج میلاد هستند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسنا پیش از آغاز اختتامیه ، مقابل مرکز همایشهای برج میلاد مانند سالهای گذشته مردم و علاقه مندان و برخی خانواده ها همراه با کودکان خود حضور دارند و حتی تقاضای خرید بلیت و کارت دعوت برای ورود به سالن و حضور در مراسم اختتامیه این رویداد را داشتند.

با توجه به اینکه تعداد حاضران و مدعوین جشنواره چهلم فیلم فجر به دلیل شرایط کرونایی و حفظ پروتکلهای بهداشتی به گفته مدیران اجرایی به صورت محدود خواهد بود، تمامی درهای مرکز همایشهای برج میلاد بسته شده است و میهمانان تنها از یکی از درها میتوانند وارد شوند و همین موضوع باعث ازدحام جمعیت پشت در اصلی مرکز همایشها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر

آغاز مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر