مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-11سياسي

مردم ایران عظمت اسلام را در جهان به نمایش گذاشتند


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: امروز انقلاب اسلامی ما به برکت ولایت فقیه در جامعه جهانی از اقتدار و عظمت خاصی برخوردار است و مردم ایران عظمت اسلام را در جامعه بشری به نماش گذاشتند و اقتدار اسلام را به همگان نشان دادند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس امروز در جمع مردم زرند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در جهان بشریت است، اظهار داشت: ایران ولایی، انقلابی و اسلامی نماد تمام نمای عظمت جهان اسلام و قرآن و عترت است.

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ما به برکت ولایت فقیه در جامعه جهانی از اقتدار و عظمت خاصی برخوردار است و مردم ایران عظمت اسلام را در جامعه بشری به نماش گذاشتند و اقتدار اسلام را به همگان نشان دادند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس تصریح کرد: جامعه جهانی می داند امروز پشتیبان کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان اسلام و آزادگان جامعه بشری، انقلاب اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای هستند.

شریعتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی این سالیان عظمت و اقتدار روزافزون این نظام ولایی را در آیینه تمام نمای اسلام به جامعه بشری نشان داد، گفت: بنابراین وظیفه ای بزرگ و سنگینی به ویژه در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به دوش داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران عظمت اسلام را در جهان به نمایش گذاشتند

مردم ایران عظمت اسلام را در جهان به نمایش گذاشتند