مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-11سياسي

راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن در شهرستان خلیل آباد


راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرستان خلیل آباد با حضور اقشار مختلف مردم از مسیر خیابان امام تا مصلی نماز جمعه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرستان خلیل آباد با حضور اقشار مختلف مردم از مسیر خیابان امام  تا مصلی نماز جمعه برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم بیعت مجدد خودرا با ارمانهای باند امام ورهبری اعلام کرئمئ.

مردم همچنین انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.

در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه سراسری این روز قرائت شد همچنین پرچم های آمریکا و اسراییل در میان شعارهای الله اکبر خامنه ای رهبر به آتش کشیده شد.

همچنین در مراسم مشابه در مرکز بخش ششطراز در شهر کندر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در این بخش برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم قاسمپور فرماندار خلیل آباد در سخنانی به بیان دستاوردهای انقلاب در پیش از انقلاب و بعد از انقلاب پرداخت و گفت:  امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی ایران اسلامی در جهاد تبیین سرافرازانه به پیش می رود و  در جهات علمی، فناوری اقتصادی، اجتماعی در صدر کشورهای دنیا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن در شهرستان خلیل آباد

راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن در شهرستان خلیل آباد