مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-11فناوري

برای کنترل کلاهبرداران بلاک چینی ابزارهای بسیاری وجود دارد


رییس کمیسیون فین تک سازمان نظام صنفی رایانه ای درباره استفاده کلاهبرداران از بلاک چین و رمزارزها، توضیح داد: هرچند با ظهور هر تکنولوژی کلاهبرداران باهوش بهترین استفاده را از آن می کنند اما میزان استفاده صحیح از بلاک چین بسیار بیشتر است و برای کنترل .

- رییس کمیسیون فین تک سازمان نظام صنفی رایانه ای درباره استفاده کلاهبرداران از بلاک چین و رمزارزها، توضیح داد: هرچند با ظهور هر تکنولوژی کلاهبرداران باهوش بهترین استفاده را از آن می کنند اما میزان استفاده صحیح از بلاک چین بسیار بیشتر است و برای کنترل کلاهبرداران و متقلبان در بسترهای مختلف فضای مجازی راه حل ها و ابزارهای قانونی بسیاری وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که رمزارزها یا ارزهای رمزنگاری شده همچنان در حال رقابت برای جا باز کردن در دنیای ارز هستند، فناوری پشتیبان آن یعنی بلاک چین گام های گسترده ای در مسیر پذیرش جهانی برداشته است.

این فناوری می تواند امکان انتقال مطمئن و معتبر داده ها و همچنین یک شبکه قابل ردیابی ناگسستنی را فراهم کند که این ویژگی ها تنها برای امور بانکی نیست.

به گفته کارشناسان، حوزه بیت کوین، رمزارزها و بلاک چین هرکدام متفاوت هستند و این فناوری نقاط ضعف و قوت دارد؛ ما به عنوان یک کشور در حال توسعه و دارای نیروی متخصص جوان باید از این نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کنترل کلاهبرداران بلاک چینی ابزارهای بسیاری وجود دارد

برای کنترل کلاهبرداران بلاک چینی ابزارهای بسیاری وجود دارد