مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 17:172022-02-11سياسي

دشمن از آرمان خواهی مردم عزتمند ایران هراس دارد


همه مردم، فارغ از گرایش ها و سلایق متفاوت سیاسی برای استحکام بنای رفیع انقلاب، متحد و یک دل به میدان آمده و آمادگی خود را برای مشارکت بیش از پیش اعلام می نمایند.

- ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه سلماس گفت: همه مردم، فارغ از گرایش ها و سلایق متفاوت سیاسی برای استحکام بنای رفیع انقلاب، متحد و یک دل به میدان آمده و آمادگی خود را برای مشارکت بیش از پیش اعلام می نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امروز 22بهمن 1400 در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه گفت: راهپیمایی حماسی خانوادگی خودرویی 22بهمن تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی بود.

وی بیان کرد: حضور چشمگیر و باشکوه مردم شهرستان سلماس در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن نشان از آن دارد که همه مردم، فارغ از گرایش ها و سلایق متفاوت سیاسی برای استحکام بنای رفیع انقلاب، متحد و یک دل به میدان آمده و آمادگی خود را برای مشارکت بیش از پیش اعلام می نمایند.

طباطبایی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 بزرگترین رویداد و انقلابی بود که تاکنون مانند آن دیده نشده است، تصریح کرد: مردم در سال57 علیه ظلم و اسلام ستیزی حکومت ستم شاهی ان زمان قیام کردند و در این راه از مال و جان و زندگی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از آرمان خواهی مردم عزتمند ایران هراس دارد

دشمن از آرمان خواهی مردم عزتمند ایران هراس دارد