مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-11سياسي

رییس کل دادگستری استان تهران: باید فضاسازی ها را از زندان های تهران دور کرد


علی القاصی مهر در حاشیه حضور در اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران گفت: این روزها یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است؛ - رییس کل دادگستری استان تهران: باید فضاسازی ها را از زندان های تهران دور کرد علی القاصی مهر در حاشیه حضور در اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران گفت: این روزها یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که با ورود حضرت امام (ره) پایه ریزی گشت و تمام ظلم و ستم از این کشور ریشه کن و احکام نورانی اسلامی و دین خدا بر این کشور جاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، القاصی مهر با یادآوری اهداف زندانبانی در نظام جمهوری اسلامی گفت: اصالت زندانبانی در نظام ما متفاوت از دیگر کشورهاست.

زندانبانی اسلامی مبتنی بر فرمایش حضرت امام (ره) باید تحول به سمت دانشگاه و آموزشگاه باشد یعنی اصلاح، تربیت و تغییر فرد و بازگشت او به زندگی شرافتمندانه را ببینیم.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: سیاست ها و برنامه های رؤسای محترم قوه قضاییه از گذشته تاکنون بر اساس آموزه ها و فلسفه دین اسلام و توجه به کرامت انسان و ارزش های ذاتی او بوده است و طی این سال ها نیز شاهد دوره تکاملی در حوزه زندان و زندانبانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری استان تهران: باید فضاسازی ها را از زندان های تهران دور کرد

رییس کل دادگستری استان تهران: باید فضاسازی ها را از زندان های تهران دور کرد