مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-11اقتصادي

اعتبارات عمرانی فردیس یک سرو گردن بالاتر از سایر شهرها


اعتبارات عمرانی بودجه 1401 شهرداری فردیس بیش از 3 برابر هزینه های جاری شهرداری است که نسبت به اعتبارات عمرانی معمول در سایر شهرها 18 درصد افزایش دارد و جهشی ویژه در توسعه امکانات و خدمات در شهر را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، محمدرضا آژیر، شهردار فردیس، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فردیس، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اشاره به اینکه بودجه معمول برای شهرداری های کشور اختصاص 40 درصد جاری و 60 درصد عمرانی است، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سال 1401 ، بودجه ای ویژه است که به صورت محله محور و با مبلغ پیشنهادی هزار و 963 میلیارد تومان تنظیم شده است که 22 درصد هزینه های جاری و 78 درصد اعتبارات عمرانی را شامل می.

شود.

وی تحقق بودجه 1401 شهرداری فردیس را منوط به برنامه ریزی مدون و تلاش بی وقفه مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: بودجه سال آینده برای 22 محله شهر به صورت عادلانه و در زمینه ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و جاری تنظیم شده است.

شهردار فردیس احداث خط بی آر تی از پایانه شهید سلطانی تا پل ارتش جهت حل معضل ترافیکی شهر، احداث بلوار نیایش و اتصال به همت جنوبی جهت دسترسی به شریان های اصلی کشور، تحویل گرفتن 25 دستگاه اتوبوس از کرج و خریداری 10 دستگاه اتوبوس جدید برای سازمان حمل و نقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات عمرانی فردیس یک سرو گردن بالاتر از سایر شهرها

اعتبارات عمرانی فردیس یک سرو گردن بالاتر از سایر شهرها