مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-11سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه بیست و دوم بهمن ماه با تبریک جشن انقلاب، بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(22 بهمن ماه 1400) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه اصلاندوز: ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی/ امنیت و قدرت نظامی یکی از مهم ترین افتخارات انقلاب اسلامی است حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز، با گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی شعله ای از عدالت خواهی بقیه الله اعظم(عج) و ادامه راه قیام کربلای امام حسین(ع) بوده و دهه مبارک فجر مظهر و تجلی فداکاری و ایثار ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی که دنیا در اختیار دو قطب سرمایه داری غرب و کمونیستی شرق بود با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

این انقلاب با رهبری ولایت فقیه بر معارف عمیق اسلام و اهل بیت(ع) متکی است.

امام جمعه اصلاندوز هدف از انقلاب اسلامی ایران را احیای معارف عمیق قرآن و دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت امام راحل(ره) و با اجتماع متحدانه مردمی، شکوهمندانه به پیروزی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟