مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-11سياسي

وضعیت بد جاده های روستایی دیشموک /چرا اداره راه پاسخگوی مردم نیست


جمعه دیشموک با اشاره به نامناسب بودن راه های بخش دیشموک گفت: راه های روستایی در لیراب، آجم و سرگچ ماه ها قطع است ،چرا اداره راه به مردم پاسخگو نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نمازجمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نوزدهم بهمن در دیدار با نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: طبق فرمایشات معظم له همکاری با کادر درمان، زدن ماسک و تزریق دوز سوم واکسن کرونا ضروری است.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به  نامناسب بودن راه های بخش دیشموک گفت: بر اثر راه های ناایمن فرزندان زیادی یتیم شدند و مسیر دیشموک به سمت خوزستان و دهدشت کدامش اصولی است و چرا مسؤولان اداره راهداری طرح ها را به درستی اجرا نمی کنند.

وی افزود: راه های روستایی در لیراب، آجم و سرگچ ماه ها قطع است ،چرا اداره راه به مردم پاسخگو نیست.

راوند با بیان اینکه  علت تاخیر در  به بهره برداری رسیدن راه های بخش دیشموک چیست از استاندار خواستار توجه به دیشموک و پای کار آمدن جهادی با روی کار آمدن مدیران جهادی هستیم.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین افزود: دشمنان چهره انقلاب را با امپراطوری رسانه ای شان برجسته می کنند و به دنبال القای ناکارآمدی نظام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بد جاده های روستایی دیشموک /چرا اداره راه پاسخگوی مردم نیست

وضعیت بد جاده های روستایی دیشموک /چرا اداره راه پاسخگوی مردم نیست