مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-11اقتصادي

افتتاح چند طرح عمرانی ورزشی در آذربایجان غربی


کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر سالن ورزشی خلیفان شهرستان مهاباد با مجموع مساحت 1360 مترمربع و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید، این سالن توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ساخته شده است.

وی گفت: همچنین در ادامه این مراسم سیستم روشنایی استادیوم فوتبال آزادی شهرستان مهاباد با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسید.

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از افتتاح فاز یک سالن سرپوشیده چمن مصنوعی پیشیار شهرستان پیرانشهر با مجموع مساحت 1300 مترمربع و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال خبر داد و افزود: برگزاری جلسه هم اندیشی با نواب رییس هیأت ورزشی استان آذربایجان غربی از دیگر برنامه های معاون وزیر ورزش و جوانان در شهر ارومیه است.

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی ورزشی، دیدار و گفت و گو با مسئولین استانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، شرکت در راهپیمایی خودرویی یوم الله 22 بهمن  و نشست با نواب رییس بانوان هیات های ورزشی استان به شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح عمرانی ورزشی در آذربایجان غربی

افتتاح چند طرح عمرانی ورزشی در آذربایجان غربی