مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-11سياسي

وعده های مسئولان محقق شود/ لزوم اتمام طرح های نیمه تمام میامی


امام جمعه میامی با بیان اینکه مسئولان می بایست برای رفع مشکلات تلاش و وعده های خود را به مردم محقق کنند، گفت: طرح های نیمه تمام میامی باید پیگیری شود.

- ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه مردم طی این چهل وسه سال بهار انقلاب بارها در صحنه های مختلف و هرکجا که نیاز بود به میدان امده و از نظام دفاع کردند، ابراز داشت: امروز باید به شکرانه و قدردانی همین مردم وعده های مسئولان محقق و خدمت رسانی به آن ها در اولویت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه مردم انتظار دارند تا مسئولان گره گشای مشکلات موجود باشند، افزود: در اولویت قرار گرفتن اتمام طرح های نیمه تمام مهمترین مطالباتی که مردم میامی از مسئولان دارند و انتظار می رود که این خواسته به جا و منطقی آن ها جامعه عمل پوشانده شود.

امام جمعه میامی با بیان اینکه مردم میامی با حضور پرشکوه خودشان بار دیگر با آرمان های انقلاب، نظام، امام راحل و شهدا تجدید پیمان بستند، ابراز داشت: امروز باید خدمت رسانی شایسته به این مردم در صف اول برنامه های مدیران واقع شود تا باعث امیدآفرینی و نشاط در جامعه شود.

صفایی پور با بیان اینکه امروز بار دیگر حضور باشکوه مردم در یوم الله 22 بهمن باعث شکست توطئه های دشمن شد، تصریح کرد: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های مسئولان محقق شود/ لزوم اتمام طرح های نیمه تمام میامی

وعده های مسئولان محقق شود/ لزوم اتمام طرح های نیمه تمام میامی