مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-11سياسي

اعمال تحریم باهدف فروپاشی اقتصادایران/‏دولت‬ گذشته منفعل عمل کرد


استاندار خوزستان، اعمال تحریم ها را با هدف فروپاشی اقتصاد ایران دانست و گفت: انفعال دولت در هشت سال گذشته مشکلاتی را ایجاد کرد ولی اکنون به توان داخلی رسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انقلاب به استعمار بیش از 100 ساله ایران پایان داد، اظهار کرد: تا 200 سال قبل ایران جزو پنج امپراطوری بزرگ دنیا بود ولی در 100 سال گذشته و ایام قبل انقلاب بیگانگان در تعیین وزرا و نخست وزیر هم دخالت و حتی پادشاه کشور را انتخاب می کردند.

استاندار خوزستان افزود: غارت منابع مختلف از جمله نفت و گاز و همچنین عقب ماندگی های عمیق تا قبل انقلاب در کشور مشاهده می شد ولی بعد از آن عزت به ملت برگردانده شد و استعمار را با خفت و خواری بیرون کردند.

وی یادآور شد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی توطئه و فتنه های زیادی علیه ایران اعمال شده ولی با حضور مردم در صحنه یکی پس از دیگری خنثی شدند؛ همچنین در دوران دفاع مقدس بعد از 200 سال موفق شدیم تا دشمن متهاجم را از کشور بیرون و اجازه اشغال حتی یک وجب از خاک ایران را به آنها ندادیم.

خلیلیان با اشاره به تداوم مسیر آبادانی و توسعه کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: با درایت امام راحل و بعد هم به زعامت مقام معظم رهبری یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تحریم باهدف فروپاشی اقتصادایران/‏دولت‬ گذشته منفعل عمل کرد

اعمال تحریم باهدف فروپاشی اقتصادایران/‏دولت‬ گذشته منفعل عمل کرد