مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-11سياسي

تولید؛ علاج مشکلات اقتصادی کشور است/ عقب ماندگی در صنعت خودروسازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تبریک دهه فجر اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که مکرر در قرآن بیان شده ابتلا به امتحان الهی است که این امتحان به شیوه های مختلف با از دست دادن ها و مشکلات است.

وی با بیان اینکه امتحان الهی برای رشد ما است، گفت: ثروت و نعمات هم جزیی از امتحانات الهی است که باید در راه خدا استفاده شود و پست و مقام هم می تواند از مصادیق امتحان الهی باشد.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به وضعیت کنونی و گسترش کرونا نیز افزود: کرونا از دو وجه قابل توجه است، یکی اینکه امتحان الهی است و دوم برای این است که مردم به سوی خدا برگردند و علامت مومن این است که در نعمات شاکر و در سختی ها صابر باشد.

  رضوی اردکانی با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی  مردم تاکنون عزت خود و انقلاب را حفظ کردند، بیان کرد: باید در ایام دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شود.

وی با اشاره به این دستاوردها عنون کرد: برای دیدن دستاوردها باید به شعارها و خواسته های سراسری مردم در ایام انقلاب  توجه کرد که روشن ترین و واضح ترین شعار مردم استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود؛ اگر امروز به این 3 اصل رسیدند انقلاب موفق بوده است اما اگر نرسیدند باید تجدید نظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید؛ علاج مشکلات اقتصادی کشور است/ عقب ماندگی در صنعت خودروسازی

تولید؛ علاج مشکلات اقتصادی کشور است/ عقب ماندگی در صنعت خودروسازی