مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-11اقتصادي

ضرورت توجه جدی مسئولان به جهاد تبیین


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:جهاد وظیفه دائمی و همیشگی هر مسلمان است و در این میان باید مطابق با فرمایش رهبر انقلاب به جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام و المسلمین سید صادق طباطبایی نژاد پیش از ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: بیست و دوم بهمن ماه روز پیروزی خون بر شمشیر و روز به پیروزی رسیدن اسلام بر طاغوت است که امسال با روز جمعه و عید هفتگی مسلمانان همزمان شده است.

وی با اشاره به ماه رجب، افزود: از این ماه در روایات به نام ماه خدا یاد شده است و سیزدهم رجب نیز ولادت امام علی ( ع) و به نام روز مرد نامگذاری شده است که این روز را گرامی می داریم.

نماینده مردم اردستان با اشاره به راهپیمایی خودرویی مردم این شهرستان، تصریح کرد: کمتر در اردستان ترافیک و حجم وسیعی از خودروها را در خیابان مشاهده می کردیم اما امروز خودروهای سواری با نظم مسیر راهپیمایی را طی کردند.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: دو سالی است که به دلیل فراگیری بیماری کرونا ، مردم در قالب اینگونه راهپیمایی عشق و علاقه خود را به نظام و انقلاب نشان می دهند و این نشان دهنده عمق علاقه مردم است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی 43 سال است که از پیروزی شکوهمند آن می گذرد و امروز می توان از جهات مختلف به حرکت ملت ایران و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه جدی مسئولان به جهاد تبیین

ضرورت توجه جدی مسئولان به جهاد تبیین