مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-11سياسي

امام جمعه موقت ورامین: دستاوردهای 43 ساله انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم


باید شکرگزار باشیم و دستاوردهای 43 ساله این انقلاب شکوهمند را برای نسل جوان تبیین کنیم تا بدانند این نظام و انقلاب که با خون های مطهر شهدا آبیاری شده نیاز به مراقبت جدی دارد.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: باید شکرگزار باشیم و دستاوردهای 43 ساله این انقلاب شکوهمند را برای نسل جوان تبیین کنیم تا بدانند این نظام و انقلاب که با خون های مطهر شهدا آبیاری شده نیاز به مراقبت جدی دارد.

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین که در مصلای صاحب الزمان (عج) این شهرستان اقامه شد ، ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به حضور پررنگ و باشکوه مردم در راهپیمایی ویژه 22 بهمن امسال در ورامین اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن پیمانی مجدد با انقلاب است و می بینیم که مردم قدرش شناس پای آرمان های انقلاب و امام ایستاده اند و عزت خود را از ولایت فقیه و رهبری می دانند و پشتیبان ولایت هستند.

قدوسی نژاد بیان کرد: دشمن تمام سعی و تلاش خود را می کند تا دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرد و فکر و ذهن مردم را تحت تأثیر قرار دهد ، اما در واقعیت دستاوردهای انقلاب موجب اقتدار ایران اسلامی شده است و نقش ایران در جهان غیر قابل انکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ورامین: دستاوردهای 43 ساله انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم

امام جمعه موقت ورامین: دستاوردهای 43 ساله انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم