مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-11سياسي

راه خروج اقتصاد ایران از اوضاع بحرانی


رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید یکی از اصلی ترین گزینه های پیش روی اقتصاد ایران در برون رفت از شرایط فعلی، تولید فن آورانه و صادرات محور است.

- رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید یکی از اصلی ترین گزینه های پیش روی اقتصاد ایران در برون رفت از شرایط فعلی، تولید فن آورانه و صادرات محور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین شافعی با اشاره به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری درباره تولید و بهبود شاخص های اقتصادی، اظهار کرد: نکته ای که برای بنده به عنوان یک فعال اقتصادی بخش خصوصی ارزنده بود، تعبیر ایشان از جایگاه کارآفرینان و فعالان اقتصادی بود که آن ها را افسران جنگ اقتصادی خواندند و ایستادگی تولیدکنندگان در مقابل دشمن را در واقع جهاد و از بزرگ ترین عبادت ها معرفی کردند.

این اعتبار و جایگاهی که ایشان برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان داخلی قائل هستند، به جرات می توانم بگویم که در بین مسئولان اقتصادی کشور بی نظیر است.

وی ادامه داد: بخشی از موانعی که در حال حاضر پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان وجود دارد، ناشی از همین عدم همبستگی و باور به ظرفیت ها و توانمندی های فعالان بخش خصوصی است که انشاالله با تاکیدات رهبری، این فضا بهبود پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه خروج اقتصاد ایران از اوضاع بحرانی

راه خروج اقتصاد ایران از اوضاع بحرانی