مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-11سياسي

حماسه مردم غیور ترکمن در جشن انقلاب/ تجلی وحدت شیعه و سنی در جشن 22 بهمن


مردم غیور ترکمن صحرا نیز همزمان با سراسر کشور جشن 43 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و بار دیگر وحدت بین شیعه و سنی را به نمایش گذاشتند.

- ایسنا/گلستان مردم غیور ترکمن صحرا نیز همزمان با سراسر کشور جشن 43 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و بار دیگر وحدت بین شیعه و سنی را به نمایش گذاشتند.

امروز در جشن 22 بهمن مردم در سراسر ایران اسلامی مهر تأیید دیگری پای 43 سالگی انقلاب اسلامی زدند و همه اعم از زن، مرد، پیر و جوان به میدان آمدند تا بار دیگر دلدادگی و همراهی خود به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند، امروز همه به میدان آمدند تا ضمن حمایت از ولایت مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان بکوبند.

در میان حضور پرشور مردم در جشن 43 سالگی انقلاب وحدت شیعه و سنی تجلی دیگری داشت، امروز در استان گلستان نیز مردم شیعه و سنی در غرب استان گلستان دوشادوش یکدیگر به میدان آمدند و شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر منافقین را فریاد زدند.

مردم غیور ترکمن صحرا که همواره در میادین انقلاب اسلامی حضور پرشوری داشتند و نشان دادند که به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند امروز نیز با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که قدرشناس انقلاب اسلامی هستند؛ مردمی که رنج ها و مشقت های زیادی را در دوران پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه مردم غیور ترکمن در جشن انقلاب/ تجلی وحدت شیعه و سنی در جشن 22 بهمن

حماسه مردم غیور ترکمن در جشن انقلاب/ تجلی وحدت شیعه و سنی در جشن 22 بهمن