مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-11سياسي

پهلوی، غلام حلقه به گوش غرب بود


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: رضا خان نسبت به مردم ایران ظلم می کرد و غلام حلقه به گوش انگلیسی ها بود اما همین انگلیس ها که او را به عنوان شاه ایران گمارده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین ضیاالدین آقاجان پور، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم 22 بهمن در جمع مردم بجنورد اظهارکرد: آرمان خواهی و مبارزات مردم ایران باعث تشکیل جمهوری اسلامی و حاکمیت دینی و اسلامی در کشور شد.

وی گفت: امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی که استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است را فریاد می زنیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: در دوران مبارزات قبل از انقلاب، مردم خواهان استقلال بودند چراکه حاکمان کشور وابسته و بیگانگان برای کشور شاه، نخست وزیر، وزیر و نمایندگان را انتخاب می کردند.

وی تاکید کرد: قبل از انقلاب در دوران پهلوی اول، انگلیسی ها زمانی به این نتیجه رسیدند که رضا خان را شاه ایران کنند و در یک کودتاه او را شاه ایران کرده و به او دیکته کردند با اسلام و حجاب مبارزه کند و بی عفتی و فساد در جامعه رواج داده و حافظ منافع غرب در ایران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوی، غلام حلقه به گوش غرب بود

پهلوی، غلام حلقه به گوش غرب بود