مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-11سياسي

آیت الله سعیدی: راه حل مشکلات اقتصادی خصوصی سازی با محوریت مردم است


خطیب نماز جمعه قم بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب چندین سال است برای مردمی کردن اقتصاد راه حل ارائه کرده اند، گفت: راه نجات کشور برای حل مشکلات اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی، در خطبه نماز جمعه 22 بهمن 1400 که در مصلی قدس قم برگزار شد، با تبریک 22 بهمن و با اشاره به آیه 41 سوره توبه عنوان کرد: خداوند در این آیه به مؤمنین فرمان می دهد سبک بار و یا سنگین بار کوچ کنید و در راه خدا با مال و جان تان جهاد کنید.

وی با بیان اینکه این آیه فرمان جهاد می دهد، ادامه داد: جهاد با مال و جان مفهوم عام دارد و هرگونه بهره برداری از مال در راه خدا در ذیل جهاد با مال قرار می گیرد همچنین استفاده از علم و اندیشه، زمان و قدرت در راه خدا نیز از مصادیق جهاد با نفس است.

نماینده ولی فقیه در استان قم اظهار کرد: در راه خدا بودن به معنای قربه الی الله گفتن در ابتدای عمل نیست، بلکه به معنای این است که کل عمل انسان باید در راه خدا باشد و هر جهادی در راه خدا نیست.

وی با بیان اینکه برای باقی ماندن اسلام بهترین عمل، حرکت جهاد گونه است، افزود: پیام آیه این است که شما تصور نکنید اگر زنده بمانید روزه، نماز، زکات و کارهای خیر بیشتری انجام می دهید و این برای شما بهتر است؛ بدانید که رفتن به جهاد برای شما بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: راه حل مشکلات اقتصادی خصوصی سازی با محوریت مردم است

آیت الله سعیدی: راه حل مشکلات اقتصادی خصوصی سازی با محوریت مردم است