مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-11سياسي

تولید علاج مشکلات است/ایران در پیشرفت علمی حرف اول را می زند


علاج مشکلات اقتصادی تولید است و مسئولان هم باید در خدمت تولید باشند؛ نواقص نیز باید گفته شود و مردم هم در جریان قرار بگیرند.

- ایسنا/فارس امام جمعه موقت شیراز گفت: علاج مشکلات اقتصادی تولید است و مسئولان هم باید در خدمت تولید باشند؛ نواقص نیز باید گفته شود و مردم هم در جریان قرار بگیرند.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ضمن بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی مردم تاکنون عزت خود و انقلاب را حفظ کردند، بیان کرد: باید در ایام دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شود.

او با اشاره به این دستاوردها، عنوان کرد: برای دیدن دستاوردها باید به شعارها و خواسته های سراسری مردم در ایام انقلاب توجه کرد که روشن ترین و واضح ترین شعار مردم استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود؛ اگر امروز به این 3 اصل رسیدند انقلاب موفق بوده است، اما اگر نرسیدند باید تجدید نظر شود.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری این راه خوب طی شده، ولی نواقص هم باید برطرف شود، گفت: استقلال در زمینه های مختلف داریم و امروز روی کره زمین کشوری مستقل تر از ایران نیست چراکه هیچ قدرتی نمی تواند خواسته اش را به ما تحمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید علاج مشکلات است/ایران در پیشرفت علمی حرف اول را می زند

تولید علاج مشکلات است/ایران در پیشرفت علمی حرف اول را می زند