مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-11سياسي

مافیای گرانی را در کشور ریشه کن کنید/ رشد علمی و زیرساختی کشور پس از انقلاب


با وجود فراوانی کالای اساسی در کشور، مردم از گرانی رنج می برند که باید مافیای سودجوی ایجاد این گرانی در کشور ریشه کن شود.

- ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نمازجمعه این هفته مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام جواد (ع) و سالروز پیروزی انقلاب مقدس اسلامی، اظهار کرد: از این احساسات پرشور و عواطف فوق العاده چشم گیر انقلابی شما در بزرگداشت روز پیروزی انقلاب تشکر می کنم.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی، ادامه داد: با این که به خاطر شیوع این بیماری، اجرای راهپیمایی باشکوه و با عظمت به شکل همه ساله ممکن نبود، این شور و هیجانی که در رژه موتوری و خودرویی و هم در حضور حماسه آفرین شما در مسیر این رژه نشان دادید، نمایشگر این واقعیت بود که نسل امروز ما با نسل انقلابی سال 57 تفاوتی نکرده است.

امام جمعه مشهد مقدس با تأکید بر این که انقلاب قطع شدنی نیست چون این انقلاب شما مردم را دارد، خاطرنشان کرد: این شور و هیجان با عظمت شما حاکی از دلدادگی و وابستگی شما به این انقلاب است که هیچ چیز شما را در مسیر انقلاب خسته نمی کند.

وی با اشاره به چهار سوال نسل امروز از انقلاب، گفت: در مورد دستاوردهای انقلاب حرف زیاد است اما آنی که باید به آن توجه داشته باشیم، این است که به هرچه برسیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای گرانی را در کشور ریشه کن کنید/ رشد علمی و زیرساختی کشور پس از انقلاب

مافیای گرانی را در کشور ریشه کن کنید/ رشد علمی و زیرساختی کشور پس از انقلاب