مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-11سياسي

آمریکا می خواست با کشتار در 21 بهمن 1357 جلوی خواست ملت ایران بایستد


جشن پیروزی انقلاب، تلخ ترین روز برای آمریکاست؛ رژیمی که می خواست با کشتار مردم در کودتای 21 بهمن، جلوی خواست ملت بزرگ ایران بایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در حاشیه شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم انقلابی ایران در هر شرایطی برای دفاع از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی پای کار بودند و حتی در همین شرایط سخت کرونایی نیز با رعایت همه پروتکل های بهداشتی با حضور خود نشان دادند در کنار رهبری ایستاده اند.

معاون اول رییس جمهور سالگرد پیروزی انقلاب را جشنی ملی خواند که ستارگانش، جوانان، سرداران و دانشمندان شهید هستند.

وی افزود: هر جشن سالگرد پیروزی انقلاب، یک جشن شکرانه برای ملت های مقاوم منطقه است و جشن پیروزی انقلاب، تلخ ترین روز برای آمریکاست.

رژیمی که می خواست با کشتار مردم در کودتای 21 بهمن، جلوی خواست ملت بزرگ ایران بایستد اما با حضور مردم در صحنه، بزرگترین پروژه استعماری اش در منطقه شکست خورد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به نقش اثرگذار مردم در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: حضور ملت ایران در صحنه های مختلف و همراهی مستمر آنان با نظام جمهوری اسلامی ایران همواره خار چشم دشمنان و قدرتهای سلطه گر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا می خواست با کشتار در 21 بهمن 1357 جلوی خواست ملت ایران بایستد

آمریکا می خواست با کشتار در 21 بهمن 1357 جلوی خواست ملت ایران بایستد