مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-11سياسي

فعالیت بیش از 12 هزار زن نویسنده در ایران


مسئول امور زنان در مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: زنان امروز بسیار در صحنه های علمی می درخشند و ما بیش از 12 هزار نویسنده زن در تراز ملی و بین المللی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، مینو اصلانی، مسئول امور زنان در مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح و رییس اندیشکده خانواده در دانشگاه امام حسین (ع) در برنامه صبح پارسی شبکه جام جم، گفت: رهبر انقلاب و حضرت امام احیاگر هویت زن در قرن معاصر بودند و خودباوری را در زنان شکل دادند؛ چراکه نشان دادند بانوان می توانند در شکل گیری تاریخ تأثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب ظرفیتی برای زنان وجود نداشت و بانوان در نظر گرفته نمی شدند.

متاسفانه در زمان پیش از انقلاب کمتر از 30 درصد زنان با سواد بودند اما پس از انقلاب اسلامی و تشویق زنان برای ایفای نقش، بانوان توانستند در تداوم انقلاب اسلامی تأثیر جدی داشته باشند.

مینو اصلانی افزود: حضرت امام و مقام معظم رهبری اشاره داشته اند که حضور زن برابر با حضور خانواده است و همین باعث ایفای نقش جامعه می شود.

در زمان انقلاب و دفاع مقدس بسیاری از زنان فرزندان خود را به سمت فداکاری هدایت کردند و بسیار در پیشرفت انقلاب و موفقیت ایران نقش داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 12 هزار زن نویسنده در ایران

فعالیت بیش از 12 هزار زن نویسنده در ایران